Tonight

Så föll puzzelbitarna på plats och vi är så gott som färdiga med rapporten! Om jag får säga min åsikt så har vi gjort en grym utveckling jag och Sabina. Från att vara helt tappade har vi lyckats arbeta oss in i ämnet och lyckats få ihop alla sidor. Skam den som ger sig och hoppar i selångers ån!

 

Nu ska jag fira med hemmagjorda köttbullar och unna mig en stund med slö-tv-tittande halvliggandes i soffan innan det är dags att göra ett ryck. För ikväll ska klänningen på, drinkar beställas i baren innan vi bänkar oss i fåtöljerna och ser Sex and the city. Ibland e det gött att få vara riktigt tjejig av sig!

 

 

Gjorde ett ölflaskefynd bredvid soffan sen helgen. Kanske det är den stödige typen nedan som ligger bakom det?  

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha Emilia! Det är alltså klänningstvång?

2010-05-27 @ 16:16:24
URL: http://callemoritz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0