Save The Day

3-1 till Sverige, den tackar vi för!

 
Jag har träningsvärk i ena armen. Kan bara inte komma på vad jag kan ha gjort för att förtjäna den. Kanske det kan vara från skalandet av alla räkor igår kväll, men hade ju hoppats jag var bättre tränad än så… Räkarmbåge?

För det blev räkor och vin hos fina Frida på balkongen i Korsta igår. Ett tag såg det ut som att det bara blev räkor, blev något sinkade av en modern motordriven vinöppnare.

 

Snart är även denna helg över men sicken helg det varit!

Mjukglasspremiär från lilla kiosken, grillat kött, sandalpremiär, snälla föräldrar, glada vänner, balkonghäng, lyckad bakfylla, hockey och ett nystädat hem.

Och den sommarvärmen som övertog staden i lördags var uppskattad, om det är ett smakprov på den kommande sommaren e jag mer än nöjd!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0