Runaway

Idag efter lunchen på skolan skulle jag hitta en toalett. Sabina hade hittat en strax där innan och tipsade om den. Ovetandes närmar jag mig dörren som stod på gläntan och döm av min förvåning när jag öppnar dörren och det sitter en liten tant därinne på toan.
”neeeeej” ropar hon och sträcker sig från toan efter dörren.
”näämen oj” är mitt paffa gensvar.

Jag undrar vem som blev mest förvånad jag eller hon.

En sak om hon hade glömt att låsa dörren, men nu var den ju inte ens helt stängd. Hur vågar hon göra så mitt under lunchtid när stället är smockat med lunchande studenter?

Jag skyndade mig iaf vidare till en annan toalett, som inte var upptagen!

 

Annars gav föreläsningarna idag inte så mycket. Kursstart på vetenskaplig rapport och vi har ännu inte riktigt fattat grejen, vad det är vi ska göra under de sista veckorna på terminen. Men vi gör ett nytt försök imorgon att få grepp om det hela!

 

Åh imorgon har jag en tid hos Sandra! Äntligen, bort med topparna och i med lite slingor, hoppas det blir bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0