I´m A Woman

”Är det inte på tiden att någon av de dör nu?” Emilias tankar som hon delade med sig av när vi reste oss ur biofåtöljerna och lämnade salongen. Och jag kunde inte göra så mkt mer än att hålla med henne att det skulle behöva lite mer action och drama.

 

Sex and the city 2 var precis som jag tänkt mig, så gott som en repris på första filmen. Alltså alldeles för tjejig för min smak. Och att se den i en biosalong full med anhängare gör det inte så mkt lättare för den att göra ett bra intryck. Har lite svårt för alla ”aaaa”, ”naaaw” och ”ååhh” ljud som i kör hörs i hela salongen…

Men visst det är en påkostad film och för den delen är det väl roligt att se den, så det var väl inte helt bortkastad tid. Ett smått trevligt tidsfördriv, men jag gillar konceptet så mycket mer i serieform.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0