Duel Of The Dynamite

Jag är spyless efter den här dagen. Jag har aldrig varit intresserad av politik och efter idag verkar jag inte bli det heller!

Sista spurten på terminen innebär en vetenskaplig rapport, med tema politik. Min kära arbetskamrat och jag ligger på samma nivå intressemässigt vilket inte bådar gott. Inte gott!
Efter morgonens genomgång av problembakgrunden kändes det mest bara frustrerande. Har suttit hela dagen och försökt specificera eller hitta något smalare som vi kan jobba vidare med. Jag vill bara ge upp. Är inte sådan annars men nu känns det äckligt jobbigt.

 

Äckligt jobbigt.

 

 

Handlingar ger konsekvenser. Sanningen kommer alltid fram tillslut.

Men yeah yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0