Time After Time

Imorgon åker vi! Hej då Sverige Hej Bulgarien!

Började packandet idag, ute i god tid som vanligt. Ser ut som jag måste åka till Birsta ikväll för stödinköp. Det har varit så mkt nu de senaste dagarna så jag har inte hunnit med mig.

Helgen vet jag inte riktigt vart den tog vägen. Blev hästvakt i helgen till Vector, en ny bekantskap. Fick sällskap i går kväll av Frida, så längesen sist sen vi var ut på tur nu. Var nice med kvällssol och sommarlovsdofter i luften! Annars var det kaos i stallet med sjuka hästar och massa folk. Slarv med rutinerna låg visst bakom det och upprördheten var stor. Kändes som det bästa var att bara var att hålla sig undan.

 

Annars ägnades söndagen till en domarinsats på klubbens mini summer tävling. Sedan tvättning och ett spontanbesök. Helst hade jag bara legat i sängen hela dagen eftersom det blev bartömning på kåren på lördan och jag kom i väg hem först med kvart över tre bussen. Men det var värt de, nog det roligaste kårenbesöket jag varit på än så länge.

 

Nä åter till packningen! Har snackat ihop mig med lundis vilka skor som gäller. Inte lätt det här när man har en stor väska med sig som kan fyllas. Väderprognosen ser inte så lovande ut för veckan, men jag känner mig inte orolig för har man Fridorna med sig blir det lyckat ändå!

 

 

Hade bra Sverige! See ya later!



Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Sverige?! Update hun! ;D

2010-07-22 @ 22:00:36
URL: http://tiniwini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0