Mr.Brightside

Jag håller vad jag lovar och hämnden är ljuv! Igår kväll rodde jag med bra flyt den perfekta hämnden i hamn. Bakgrunden till hämndattacken var den gräddattack som ägde rum för några veckor sen och som jag har lovat att ge igen på Hassel för. Vid gårdagskvällens chill med klassen, i födelsedagsfirandeanda för Hassel, hade jag och mina kompanjoner plötsligt av en slump Smulans nyckelknippa i handen och varför inte utnyttja situationen. Några minuter senare var herrns säng fylld med söndersmulat hårdbröd, mjukbröd, te och en fin hälsning. Den bäddades fint och blev just den perfekta överraskningen till födelsedagsbarnet när denne skulle lägga sig vid tre tiden. Inte nog med det, misstankarna riktades mot livskamraterna och inte alls mot mig, härligt moment när jag fick ställa frågan om han sovit gott inatt. Klockrent helt enkelt!

 

Annars har de senaste dagarna bjudit på en hel del sol och att umgås med klasskamraterna har stått högt på att-göra-listan. Snart är terminen slut och alla lämnar Sundsvall för några veckor framöver. Kommer bli tomt. Trivs verkligen med alla nya människor man lärt känn under detta år. Men några av mina lediga dagar i sommar får väl ägnas åt att resa runt lite i landet och hälsa på folk helt enkelt!

 

Imorgon kör jag Sabina sista rycket inför opponeringen på fredag. Hoppas på bra väder så man kan hänga på en filt i solen, det gör plugget så mkt lättare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0