Paper Planes

The shit is done! Sista tentan för terminen är gjord och jag lämnade salen med lättnad. Om jag inte rört till allt och blandat ihop varenda grej i skallen så måste jag ha klarat godkänt i varje fall. Det är huvudsaken och det är en skön känsla att slippa duktighets-ångesten som alltid funnits i alla år. Så nu tar jag helg, lång sådan!

 

Blev inbjuden till valborgsfirande i Uppsala av Jenny, men i sista stund grusades planerna. Om det går enligt planerna nu åker Armani på söndag och då vill jag vara hemma sista dagarna. Som tur är förstår J, hon är en av de få som verkligen fattar grejen. Jag saknar henne!

Valborg kommer igen, men inte stjärnan.

 

Det får bli firande i Fridornas regi istället. Men inte fy skam det heller!

 

Här med förklarar jag helg och firar med att gå ut och äta middag med mammsen! Baaam!

 

 

 

 

I fly like paper, get high like planes
If you catch me at the border I got visas in my name


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0